Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
World: Anything bad happens. Internet: Let’s make a meme of it!
Balcaříková, Ivana ; Heřmanová,, Marie (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Za generaci Z označujeme generační skupinu, jenž se narodila mezi lety 1995 a 2012. Přišla na svět v době, kdy byl internet již v plném proudu. Je s ním neodmyslitelně spojována. Je to její přirozené prostředí. Pohybuje se v něm obratně, bez jakýchkoli potíží a zcela nepřetržitě. Na feedy gen Z kids se neustále hrnou haldy nových informací, témat, fenoménů, trendů, memů. To dává vzniknout jakési nihilistické a odevzdané povaze této generace, která je neustále zahlcována kumulací nového obsahu a musí se s ním nějakým způsobem vypořádat. Primární zbraní Gen Z se nepochybně stal humor, který přesahuje jakýkoli jiný obranný systém. Memy, reference, reakční videa se stala jejich neodmyslitelnou součástí. Internetový humor v podobě memů, krátkých tanečků či tweetů přesahuje do každodenní komunikace a může být jen čistou formou zábavy. Tento formát ale poskytuje jednotlivým uživatelům také možnost se svobodně vyjádřit i k palčivějším tématům, kterých si tato generace nepochybně všímá. Na rozdíl od těch minulých, se ale snaží vyrovnat se situací a celkovým zahlcením prostřednictvím právě onoho osobitého humoru, který čerpá z internetové kultury. Tato bakalářská práce se zaměřuje na mapování materiálu, který prostřednictvím memového formátu na platformě tiktok zprostředkovává či reaguje na současné globální problémy jako je uprchlická krize, potenciální třetí světová válka, globální oteplování nebo rasismus. Mají tyto reakce ve skutečnosti nějaký výpovědní, informační potažmo edukační potenciál, nebo jsou to jen prázdné a v některých případech nepatřičné způsoby, jak se poprat se současnou situací, o které však autoři nemají dostatek informací a proto mystifikují, či zlehčují dané téma a pokud ano, je to problematické?
Sociální sítě a péče o duševní zdraví mladých lidí
Dobrocká, Romana ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Bosá, Monika (oponent)
Môj osobný názor je, že vnímanie sveta súčasnou perspektívou a prispôsobovanie sa mu predstavuje kontinuum života. Cieľom diplomovej práce je rozanalyzovať hlavné komunikované témy duševného zdravia na vybraných sociálnych sieťach a preskúmať sociálne siete z hľadiska e-sociálnej práce. Teoretická časť diplomovej práce všeobecne charakterizuje sociálne siete, pojednáva o vzťahu sociálnych sietí s duševnými problémami mladých ľudí a jednotlivo rozoberá nástrahy, ktoré so sebou používanie sociálnych sietí prináša. Ďalej diplomová práca charakterizuje duševné problémy mladých ľudí, ktorým sa venuje zo súčasnej perspektívy a nadväzuje ich na spojitosť so sociálnymi sieťami. Podkapitola sociálnej práce determinuje jej potrebu a možnosti. Koniec teoretickej časti nahliada na sociálnu identitu a potrebu komunity v živote dospievania. Cieľ diplomovej práce je vymedzený štyrmi výskumnými otázkami a sleduje štyri sociálne siete: Twitch, Instagram, Facebook a TikTok. Metóda kvalitatívneho výskumu je uskutočnená pomocou netnografie s doplňujúcim rozhovorom. Výsledky výskumu implikujú: identifikáciu hlavných tém komunikovaných na sociálnych sieťach, sledujú spôsob poskytovania podpory duševného zdravia na sociálnych sieťach, nachádzajú podobnosti a rozličnosti medzi sociálnymi sieťami a hľadajú možnosti...
Strategie značek na sociálních sítích Facebook, Instagram and TikTok, se zaměřením na dostupné možnosti mediální podpory v období Q3-Q4 2022
Marinovová, Kristina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Diplomová práce s názvem "Strategie značek na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, se zaměřením na dostupné možnosti mediální podpory v období Q3-Q4 2022" se zabývá nárůstem komunikačních možností způsobených příchodem tzv. nových médií. Podrobně se pak věnuje komunikaci na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok a jejich využitím pro šíření reklamních sdělení. Teoretická část práce přináší komplexní pohled na vybrané platformy, jejich prostředí, trendy a přehled základních pojmů nezbytných pro porozumění a strategickou práci. Kromě toho poskytuje práce průřez základními reklamními formáty, které je pro komunikaci reklamních sdělení možné využít a představuje také prostředí reklamních nástrojů Meta Ads Manager a TikTok Ads Manager. Podrobně se věnuje práci s Meta Ads Managerem, který také využívá pro spuštění experimentů v praktické části. Praktická část práce se zabývá ověřením tří definovaných hypotéz, které si kladou za cíl srovnat výsledky rozdílných přístupů při nastavování reklamních kampaní na platformě Facebook a ulehčit tak rozhodovací proces pro marketéry, firmy či jednotlivci začínající s prací v prostředí nástroje Meta Ads Manager. Tato část práce také sumarizuje odpovědi na stanovené výzkumné otázky, které zní: Jak spustit reklamní kampaň na Facebooku? Jak vybrat...
Vliv sociální sítě TikTok na body image dospívajících v České republice
Chrastilová, Aneta ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
V dnešní digitální éře nabývají sociální média stále většího vlivu. Popularita sociální sítě TikTok vzrůstá zejména mezi adolescenty a zasahuje tak do různých oblastí jejich života. Jednou z těchto oblastí je také body image, neboli vnímání vlastního těla. Právě dospívající člověk připisuje vzhledu velkou důležitost. Tématem této bakalářské práce je vliv sociální sítě TikTok na body image dospívajících v České republice. Teoretická část práce popisuje sociální síť TikTok, poskytuje náhled do problematiky body image a ideálu krásy, a také představuje dosavadní výzkumy týkající se vlivu médií na body image. Praktická část je realizována formou kvalitativního výzkumu, konkrétně pomocí polostrukturovaných rozhovorů. Respondenty jsou muži i ženy ve věku 17-22 let, kteří jsou uživateli TikToku. Cílem výzkumu je zjistit, jakým způsobem dospívající v České republice vnímají vliv TikToku na body image. Výzkum se snaží zachytit jejich osobní zkušenosti, pohledy a postoje pro hlubší porozumění této problematiky. Dále se soustředí také na subjektivní vnímání body image u dospívajících uživatelů TikToku, na obsah, který tito uživatelé na TikToku konzumují a na ideál krásy, který dle jejich zkušeností obsah zobrazuje.
Marketing "That Girl" and the commodification of perfect womanhood on TikTok
Golden, Serena Renay ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Součková, Barbora (oponent)
Trend "that girl" se na TikToku objevil jako přesvědčivé zobrazení ideální ženy, která ztělesňuje sebezdokonalování, wellness a dokonalost. Pod povrchem tohoto zobrazení se však skrývá temná realita, protože mladé ženy zmiňovaly jeho škodlivý dopad na jejich duševní zdraví a sebevědomí. Tento výzkum zkoumá komodifikaci "that girl" jako ideální ženy na TikToku, zkoumá její dodržování nebo vzdorování mainstreamovým standardům krásy a to, jak jsou wellness, kosmetické, módní a dietní produkty prezentovány jako nástroje k dosažení tohoto obrazu. Analýza dat smíšenými metodami, která využívá přístup případové studie, zkoumá veřejně dostupná videa na TikToku označená #thatgirl v období od března do srpna 2021. S využitím multimodální obsahové analýzy a sociální sémiotiky byly vytvořeny tematické kategorie, které umožňují pochopit vzorce zobrazování ženství. Zjištění ukazují, že trend "that girl" podporuje konzumerismus tím, že propaguje produkty a volby životního stylu jako cesty k dosažení ideální ženskosti zobrazované na TikToku. Tato studie poukazuje na složitou souhru mezi sociálními médii, spotřební kulturou a genderovými normami a nabízí cenné poznatky o důsledcích standardů krásy v digitálním prostoru.
Privacy protection and profiling
Miková, Timea ; Kasl, František (oponent) ; Míšek, Jakub (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals mainly with the issue of the right to privacy and data protection in the context of social network sites and ongoing user profiling. The theoretical part specifies the legislative of these concepts and then focuses on social network sites and their privacy violations. The thesis also specifies the social network site TikTok, ongoing user profiling, personal data collecting and ways how to stop it. The practical part of this thesis is a website which serves as an educational portal in the context of privacy protection on social network sites.
Marketingové využití sociální sítě TikTok v České republice
Vyorálková, Edita ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Ortová, Nina (oponent)
Bakalářská práce s názvem Marketingové využití sociální sítě TikTok v České republice pojednává o novodobém fenoménu, kterým je čínská sociální síť TikTok. Je to nejrychleji rostoucí sociální sítí na světě, která začíná mít velký vliv, avšak výzkumných prací o ní existuje zatím minimum. Cílem mé práce je popsat, jak čeští marketéři momentálně pracují s TikTokem. Teoretická část se nejdříve věnuje TikToku jako takovému, jeho historii, fungování, obchodnímu modelu, uživatelům, algoritmu i problémům a následně také způsobům, jak ho mohou využívat marketéři. V praktické části byl proveden kvalitativní výzkum, který prostřednictvím hloubkových rozhovorů zjišťoval, jak je v ČR TikTok využíván k propagaci a se řeší etické problémy s ním spojené. Mezi respondenty bylo deset expertů z praxe. Získaná data byla analyzována metodou otevřeného kódování, aby se dala kategorizovat a daly se z nich vyvodit závěry.
"For You Page" na sociální síti TikTok jako sexuální nástěnka pro mladé
Chmelíková, Daniela ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Háša, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na sociální síť TikTok a její videoobsah, zejména na obsah se sexuálním podtextem, jeho témata či přílišné odhalování. Teoretická část práce se zabývá vymezením sexuálního obsahu, samotných sociálních sítí a TikToku, jejich fungováním, a také vztahem mladistvých ke zmíněné sociální síti. Praktická část pomocí kvantitativní obsahové analýzy potvrdila nemalé zastoupení sexuálního podtextu ve stovkách krátkých videí publikovaných na platformě TikTok. Tato videa byla vyobrazena na profilu, který byl nastaven na 16 let a byla zkoumána také tematika videí, úroveň oblečení či sexuální mluva.
Digitální komunikace vybraných českých hudebních interpretů cílících na zahraniční trh za rok 2021
Vojík, Vít ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Cílem práce je popsat situaci na českém hudebním trhu z hlediska využívání sociálních médií tuzemskými interprety pro jejich propagaci do zahraničí. Teoretická část se věnuje důležitosti budování osobní značky pro růst digitální komunity interpretů a následně předkládá teoretické poznatky o tvorbě obsahu pro sociální média. Praktická část analyzuje komunikaci 3 vybraných tuzemských interpretů cílících na zahraniční trhy v roce 2021. Získaná data jsou porovnávána mezi sebou a s teorií. V závěrečné části jsou popsána autorova komunikační doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.